وفا

تراوشات ذهنی

وفا

تراوشات ذهنی

قدیمی رفیق

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ق.ظ

رفیق داشتن قشنگه..قدیمی داشتنش هم قشنگ تر..میشه بگم از اون دسته آدمهایی بودم که دوست های قدیمی مو هنوز هم دور و برم دارم..از داشتن همشون هم خوشحالم..خوشحالم چون دوست داشتن با خودش یه خوشحالی و ذوق میاره.

تویه چند سالِ اخیر که بیش تر از روابط دوستی  سر درآوردم،خیلی چیز ها یاد گرفتم..که قبلاً رعایت شون نمیکردم و فکر میکردم بقیه فلان اند..اما این طور نبود..دوستی وقت میخواد..ارزش میخواد..باید برای دوستت وقت بذاری و بهش بگبی آره رفیق!من همه جوره پشتتم..چه نزدیک باشیم به هم چه دور..اگر دور بودیم و باز هم با هم بودیم،ارزش دوستیمون بیش ترِ و دوامش ماندگار تر!!

این طوری نقض میکنیم حرف تمام کسی که میگن:

“out of sight,out of mind”

لازمه به دوستت بگی که من دوستت دارم و از داشتنت خوشحالم..این خودش کلی حرفِ...این اونو بیش تر از هر چیزی خوشحال میکنه..

چون خودم خوشحال شدم از تو..از داشتنت خوشحالم...نه به خاطرِ خفنِ امروزت..من همیشه دوست داشتم و برات خوشحال بودم..حتی وقتی باهم قهر بودیم و مدت ها حرف نمیزدیم..!

اون موقع هم دوست داشتم نزدیکت باشم و بگم قهر چیه رفیق..قهر مالِ وقتیِ که پیش دبستانی بودیم نه حالا..نه حالا که سالِ آخرِ و باید از وجود هم کیف کنیم..

اما هر سری یه دلایلی بود که مانع میشد از این کار من..

وقتی که بعد ها شنیدم تویِ مهمونی که من نبودم تو ناراحتیتُ از عدم وجود من ابراز کردی،وقتی برام گل گرفتی و من اون گل رو خشک کردم و تا مدت ها در اتاقم داشتم..وقتی...(بین خودم بماند)

بیش تر از نبودِ حضور گرمت حتی از دور در مدرسه جدیدم ناراحت میشدم..

این ها رو گفتم که بدونی ازت خیلی چیزها یاد گرفتم از این قهر بودنای طولانی مون تا اون دوستی های پاکمون..

یاد گرفتم مهربونی به دوست برای حفظش لازمه.(.جمله ی معروفی که میگه حفظ دوستی از پیدا کردنش مهم ترِ!)،یاد گرفتم از اون به بعد اگر از دست دوستیم ناراحت شدم برم و دلخوری مو باهاش درمیون بذارم.

چیز های بیش تری که بهترِ بین خودم بمونه..

اینو بدون که بعد از این همه مدت دوستی نمیشه فراموشت کرد و بیخیالِ تمام خوشی ها و خنده های صدا دار شد...

برات دعا میکنم،تو نماز هام..وقتی تو قنوتم..وقتی دلم شکسته و تو مجلس عزاداری اما حسینم برای موفقیت هات دعا میکنم..به ضریح اما رضا که دست زدم اسم تو و همه بچه ها رو آوردم و گفتم خدایا من دورم ازشون اما خوشحالم به خوشحالیشون.همیشه خوشحال باشن و سرحال..موفقیت هاشون رو ببینم!!

برات دعا میکنم؛برام دعا کن.

پ.ن1:برگ هایِ زرد منو یاد تو میندازن....چه زود رسید پاییز بازمدریافت
حجم: 2.94 مگابایت

پ.ن2:از الان تا هر وقت که تو دفترم چیزی یادداشت کنم به یادِ توِ و شادی هاش رو برات پست میکنم..

پ.ن3:اعترافش سخته که از بیسکوییت ویفر وارد یازدهمین سالمون شدیم..

پ.ن4: چه قدر خوشحالم دوباره مثلِ قدیما با صفا شدیم...

پ.ن5:بسه دیگه شورش و درآوردم(!!)

حتما روی گزینه دریافت کلیک کنین..

  • ۹۶/۰۵/۲۲
  • آسمان نما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی